مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-26اقتصادي

انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: به دلایل مختلفی، وضعیت بسیاری از کالاها که سال ها از ورود آن ها به بندر خرمشهر می گذرد، در انبارهای این بندر بلاتکلیف است که باید برای آن ها چاره ای اندیشیده شود.

- نوراله اسعدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صدور دستورالعمل و بخشنامه های متعدد برای مناطق آزاد در بسیاری از موارد با رسالت اصلی این مناطق و مزیت های در نظر گرفته شده برای آن ها در تضاد است و این مساله، باعث به وجود آمدن رکود در این مناطق شده است.

وی افزود: قوانین دست و پاگیر و بخشنامه های مکرر و متغیر، شرایط واردات را در بندر خرمشهر دشوار کرده و مانع رونق و توسعه فعالیت های تجار و بازرگانان شده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات، انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر است که برای بازرگانان و انبارهای بندر خرمشهر مشکل ساز شده است.

اسعدی تصریح کرد: مشکل کالاهای متروکه موجود در بندر خرمشهر باید با کمک ارگان ها و نهادهای مختلف حل و رفع شود زیرا وجود این کالاها در بندر خرمشهر علاوه بر ضرر بازرگانان، باعث مشکلاتی برای انبارها نیز شده است.

وی افزود: بندر خرمشهر، تنها تحویل گیرنده کالا است و وظیفه خود را به عنوان مرجع تحویل گیرنده انجام می دهد اما در فرآیند متروکه شدن کالا، نقشی ندارد و مساله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر

انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر