مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-26سياسي

مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران گردشگری در ایران تشکیل می شود


عضو هیئت رییسه سازمان ملی کارآفرینی ایران از شکل گیری مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری در کشور با حضور رییس و دبیر فراکسیون گردشگری مجلس خبر داد.

- هادی هزارخانی در گفتگو با ، ضربه مهلکی به صنعت گردشگری وارد آورد اما امیدواریم با اقدامات جدید در این حوزه بتوانیم از مشکلات سرمایه گذاران این بخش بکاهیم.

هزارخانی یادآور شد: بر همین اساس، با حضور رییس و نائب رییس فراکسیون گردشگری مجلس، نائب رییس اول اتاق بازرگانی ایران و جمعی از کارآفرینان و سرمایه گذاران بزرگ حوزه صنعت گردشگری کشور، مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری را شکل خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این تشکل های مردم نهاد برای رفع مشکلات این بخش تلاش کردند، تصریح کرد: اما پراکندگی در تشکل ها بسیار زیاد است و توانایی اینکه جریان گردشگری را هدایت کنند، ندارند.

هزارخانی اظهار داشت: بر این اساس یک مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری ایران در اتاق بازرگانی تشکیل می شود که سازمان ملی کارآفرینی ایران، متولی آن خواهد بود.

عضو هیئت رییسه سازمان ملی کارآفرینی ایران با اشاره به آسیب هایی که متوجه بخش گردشگری است، افزود: جدای از بحث کرونا و عملکرد نامطلوب دولت ها، طرف های مشورت دولت در حوزه گردشگری نیز تاکنون نتوانسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران گردشگری در ایران تشکیل می شود

مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران گردشگری در ایران تشکیل می شود