مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-26سياسي

انتخابات پایان راه نیست


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از انتخاب رییس جمهور نباید کار را پایان شده دانست؛ چرا که پس از انتخابات همه باید پشتیبان دولت جدید باشند.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از انتخاب رییس جمهور نباید کار را پایان شده دانست؛ چرا که پس از انتخابات همه باید پشتیبان دولت جدید باشند.

حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (پنجم تیرماه) در جمع مردم هیدج با بیان اینکه برای اینکه ارزش پیروزی مردم در انتخابات برای ما روشن شود، باید بدانیم دشمنان سال های سال بود که برای چنین روزی برنامه ریزی می کردند تا مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند، اظهار کرد: پیش بینی دشمنان از رصد میدانی داخل کشور و برآوردها، مشارکت 20 درصدی به عنوان اولین اتفاق برنامه ریزی شده بود تا با مشارکت کم، مشروعیت نظام را زیر سئوال برده و طرح های پیچیده خود در داخل کشور را اجرا کنند که این مشارکت 50 درصدی همه توطئه های آن ها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه پیش بینی دشمنان، مشارکت 20 تا 25 درصدی مردم در انتخابات بود، تصریح کرد: در صورت تحقق چنین مشارکتی، دشمنان طراحی های فراوانی علیه کشورمان برنامه ریری کرده بودند تا با اجرای این طرح ها، ضربات سنگینی به نظام، مردم و معیشت وارد آورند که روی هر یک از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پایان راه نیست

انتخابات پایان راه نیست