مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-26اقتصادي

مستمری مددجویان بهزیستی در سال 1400 چقدر است؟


کارآفرینانی که اقدام به اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی می کنند می توانستند تا سقف دو میلیارد تومان وام بگیرند که قطعاً امسال بیشتر می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: کارآفرینانی که اقدام به اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی می کنند می توانستند تا سقف دو میلیارد تومان وام بگیرند که قطعاً امسال بیشتر می شود.

اسدالله حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی اظهار کرد: امسال به طور میانگین مبلغ مستمری مددجویان مستمری بگیر بهزیستی حدود 70 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مستمری بگیران تک نفره 350 هزار تومان، دو نفره 500 هزار تومان، سه نفره 700 هزار تومان، چهارنفره 900 هزار تومان و پنج نفره هم یک میلیون و 100 هزار تومان به طور ماهیانه دریافت می کنند.

وی توضیح داد: در حال حاضر 16 هزار معلول از مستمری ماهانه بهزیستی بهره مند می شوند و در حوزه اجتماعی نیز حدود 3100 نفر مستمری می گیرند.

این مسئول اضافه کرد: مستمری بگیران حوزه اجتماعی شامل زنان سرپرست خانوار، فرزندانی امداد بگیری که در خانواده زندگی می کنند ولی به واسطه شرایط خاص خانواده، مستمری بهزیستی به آنها تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری مددجویان بهزیستی در سال 1400 چقدر است؟

مستمری مددجویان بهزیستی در سال 1400 چقدر است؟