مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-26پزشكي

آزمایش پاتولوژی در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی همدان انجام می‎ شود


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد همدان از راه اندازی آزمایشات تخصصی پاتولوژی در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد همدان از راه اندازی آزمایشات تخصصی پاتولوژی در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی همدان خبر داد.

دکتر خلیل میرزایی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: آزمایش تشخیصی آسیب شناسی بالینی در مورد انواع سرطان ها در آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی همدان انجام می شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان پاسخ دهی آزمایشات مربوط به پاتولوژی ممکن است بین چند روز تا چندین هفته به طول بیانجامد، تصریح کرد: بسته به نوع آزمایش مدت زمان هر یک از آزمایشات متفاوت بوده و مدت زمان تعریف شده برای هر آزمایش مطابق با سایر آزمایشگاه های پاتولوژی است.

دکتر میرزایی به هزینه آزمایشات پاتولوژی اشاره کرد و ادامه داد: این آزمایشات به صورت تخصصی بوده و متناسب با تعرفه اعلام شده توسط نظام پزشکی است.

وی گفت: برای انجام این امر زیرساخت ها و دستگاه های لازم فراهم شده و هم اکنون جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات به شهروندان همدانی پیشتاز است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی همدان با بیان اینکه مرکز جامع سرطان در همدان به زودی راه اندازی می شود، تصریح کرد: مرکز جامع سرطان برای امر درمان به شهروندان خدمات ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش پاتولوژی در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی همدان انجام می‎ شود

آزمایش پاتولوژی در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی همدان انجام می‎ شود