مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-26حوادث

دستگیری 5 متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری پنج متهم در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: مأمورین انتظامی متشکل از پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر، - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری پنج متهم در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: مأمورین انتظامی متشکل از پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر، پاسگاه سامن، پاسگاه آورزمان و یگان امداد با 48 ساعت کار اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه توزیع کنندگان مواد مخدر مطلع شدند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: مأمورین انتظامی با انجام چند طرح ضربتی به ترتیب از دو توزیع کننده مواد مخدر مقدار 101 گرم مواد مخدر تریاک و سوخته تریاک را کشف کردند، همچنین در بازرسی از مخفیگاه دو سوداگر قرص و دارو تعداد 290 قرص غیرمجاز کشف شد.

وی اظهارکرد: مأمورین پاسگاه جوزان نیز به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و طی هماهنگی های قانونی به عمل آورده با دستگاه قضایی این خودرو را متوقف کردند و ضمن بازرسی از آن مقدار یک گرم مواد مخدر شیشه و یک گرم مواد مخدر هرویین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف پنج دستگاه ماینر قاچاق توسط مأمورین پلیس آگاهی شهرستان خبر داد و اظهارکرد: مأموران این یگان با اشراف اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر

دستگیری 5 متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر