مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-26اجتماعي

اجرای طرح پنجگانه برای کودکان کار و خیابانی 12 استان


سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرحی پنجگانه برای کودکان کار در جهت حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمود علیگو روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: توانمندسازی خانواده کودک، جمع آوری مشخصات بیومتریک کودکان، اجرای طرح دوستدار کودک، بهره گیری از نظام تبلیغی، ترویجی و رسانه ای و رصد مستمر وضعیت کودک کار از طریق سامانه ویژه ای از سطوح پنجگانه این طرح به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این طرح در 12 استان کشور از جمله تهران، البرز، خراسان رضوی، خوزستان، هرمزگان، مازندران، قم، بوشهر و سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

این استان ها براساس تعداد کودکان کار و خیابان در آنها انتخاب شدند علیگو با بیان اینکه در این طرح ما چند کار اساسی انجام دادیم؛ اضافه کرد: محوریت پروژه در این طرح با کودک نیست بلکه خانواده و توانمندسازی آن مساله اساسی است.

اجرای طرح کار مشکلی است چون تامین منابع موجود برای ساماندهی کودکان کار و خیابان سخت است چراکه نظام خانواده باید به سطح متوسطی از رفاه و تامین اجتماعی برسد.

جمع آوری مشخصات بیومتریک کودکان سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: بهره گیری از فناوری و شناسایی هویت کودکان کار و خیابان از رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پنجگانه برای کودکان کار و خیابانی 12 استان

اجرای طرح پنجگانه برای کودکان کار و خیابانی 12 استان