مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-26سياسي

مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از تولید از اولویت ها دستگاه قضاست


بر اساس سند تحول قضایی کماکان مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید و برخورد جدی با جرائم خاص با قوت و شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: بر اساس سند تحول قضایی کماکان مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید و برخورد جدی با جرائم خاص با قوت و شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

محمد رزم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت شهادت آیت الله دکتربهشتی و 72 تن از یاران امام(ره) و انقلاب و تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) شهید بهشتی خود یک ملت بود برای ملت ما، همچنین وی خاری در چشم دشمنان بود و رهبر معظم انقلاب نیز در توصیف ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار می فرمایند:شهید بهشتی انسانی صاحب فکر و اراده، قوی، اهل کار، بانشاط و یک نعمت بزرگ برای کشور بود.

وی خاطر نشان کرد: آیت الله رییسی نیز از شخصیت آیت الله بهشتی به عنوان الگو و نمونه در خدا محوری، مردم گرا، ولایی، برنامه ریز، نوگرا، مبتکر و اهل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان یاد می کند.

شهید بهشتی شهید راه اجرای عدالت و حدود الهی بود رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه شهید بهشتی دانشگاهی و حوزوی بودند و اقتصاددانی کم نظیر بودند، عنوان کرد: شهید بهشتی شهید راه اجرای عدالت و حدود الهی بود و به عنوان قدم اول لایحه قصاص را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از تولید از اولویت ها دستگاه قضاست

مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از تولید از اولویت ها دستگاه قضاست