مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-26بين الملل

آمریکا: با بیش از 140 بشقاب پرنده برخورد داشته ایم


بر اساس یک گزارش اطلاعاتی از حالت طبقه بندی خارج شده در آمریکا، دولت این کشور با بیش از 140 مورد از آنچه پدیده های هوایی ناشناس (UAP) می خواند یا به طور رایجتر یوفو (UFO)، - بر اساس یک گزارش اطلاعاتی از حالت طبقه بندی خارج شده در آمریکا، دولت این کشور با بیش از 140 مورد از آنچه "پدیده های هوایی ناشناس" (UAP) می خواند یا به طور رایجتر "یوفو" (UFO)، برخورد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی که برای کنگره این کشور فرستاد عنوان کرد، از مجموع این 144 برخورد رخ داده از سال 2004 تاکنون تنها یک مورد با اطمینان بالا شناسایی شده و مابقی آنها یک راز باقی مانده اند.

این گزارش به ارائه چند توضیح ممکن برای این مشاهدات از جمله شلوغی در هوا، پدیده های جوی طبیعی، برنامه های فوق محرمانه دولت آمریکا و سیستم های دشمنان خارجی پرداخته اما در را به روی توضیحات دیگر نیز باز گذاشته است.

در این گزارش آمده است: احتمالا چند نوع UAP وجود دارد که نیازمند توضیحات متفاوت بر مبنای طیفی از ظواهر و رفتارهای توصیف شده در گزارش موجود است.

در ادامه این گزارش نوشته شد: اگرچه بخش عمده UAPهای توصیف شده در مجموعه داده ما احتمالا به سبب داده های محدود یا چالشهای موجود برای تحلیل و پردازش مجموعه گردآوری شده ناشناس باقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: با بیش از 140 بشقاب پرنده برخورد داشته ایم

آمریکا: با بیش از 140 بشقاب پرنده برخورد داشته ایم