مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-26سياسي

دولت رییسی شرایط سختی دارد/ روحانی نقدینگی را 4 برابر کرده است


دبیر کل جمعیت وفاداران با تاکید بر اینکه شرایط کشور سخت است، گفت: نمی توان گفت مشکلات وجود دارد و راه حلی برای آنها نیست؛ این مسیر منابع دارد که با آن می توان مشکلات را حل کرد.

- حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با نیز به آن اشاره کردند، به سلامت عبور کنیم.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شرایط بسیار سخت است؛ اما در کشور منابع بسیار زیادی داریم که برای حل مشکلات می توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی گفت: در بخش خصوصی کسانی که منابع مالی در اختیار دارند، حاضر هستند با شرایطی که دولت تعیین کند، همکاری و مشارکت داشته باشند.

با این سیاست ها باید کاری کنیم تا مردم به جای آنکه پول های سرگردان خود را در خرید ارز و دلار هزینه کنند در معاملات با دولت و در جهت منافع ملی بیاورند.

بوربور ادامه داد: همچنین منابع مربوط به وزارتخانه ها و نهادهایی که با هم ادغام شده اند قابل استفاده است، از جمله ساختمان کاربری آنها که خالی است؛ می توان کاربری این ساختمان ها را مسکونی کرد تا هم به گوشه ای از مشکل مسکن جوانان کمک شود و هم قیمت ساخت و ساز کاهش یابد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: با این اقدامات امکان و احتمال اینکه راه حل عبور از مشکلات اعتباری را پیدا کنیم بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رییسی شرایط سختی دارد/ روحانی نقدینگی را 4 برابر کرده است

دولت رییسی شرایط سختی دارد/ روحانی نقدینگی را 4 برابر کرده است