مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-26بين الملل

یک چهارم جمعیت بزرگسالان در انگلیس اضافه وزن دارند


تبلیغ هله هوله و تنقلات در شبکه های تلویزیونی انگلیس با محدودیت هایی مواجه خواهد شد و این محدودیت های تلویزیونی پس از آن اعمال می شود که نخست وزیر این کشور، - تبلیغ هله هوله و تنقلات در شبکه های تلویزیونی انگلیس با محدودیت هایی مواجه خواهد شد و این محدودیت های تلویزیونی پس از آن اعمال می شود که نخست وزیر این کشور، مقابله با چاقی که بیش از یک چهارم بزرگسالان در انگلیس را تحت تأثیر قرار داده، در اولویت برنامه های دولتش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت انگلیس تایید کرد قرار است ممنوعیتی برای تبلیغات هله هوله و تنقلات قبل از ساعت 9 شب در تلویزیون وضع کند و همچنین محدودیت های تبلیغات آنلاین این غذاها را نیز تشدید کند.

این محدودیت ها شامل تبلیغات با ارزش غذایی پایین مانند شکلات، همبرگر، نوشابه، کیک، شیرینی، بستنی، بیسکویت، آب شیرین، ترد، چیپس و پیتزا است.

این قوانین که تبلیغ محصولات غذاییِ سرشار از چربی، نمک و شکر (HFSS) را ممنوع می کند برای تبلیغات شرکت هایی که کمتر از 250 کارمند دارند اعمال نخواهد شد.

تشدید محدودیت های آنلاین نیز به این معنا است که تبلیغات در سایت هایی مثل فیس بوک و گوگل توسط نشان های تجاری بزرگ ممنوع می شود اما این شرکت ها می توانند به تبلیغات و بازاریابی در وب سایت ها و حساب های خود در شبکه های اجتماعی ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم جمعیت بزرگسالان در انگلیس اضافه وزن دارند

یک چهارم جمعیت بزرگسالان در انگلیس اضافه وزن دارند