مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-26اقتصادي

ساماندهی رودخانه هراز بزرگترین طرح بازآفرینی شهری کشور است


عضو هیئت مدیره سازمان بازآفرینی شهری کشور گفت: طرح احیا و ساماندهی رودخانه هراز بزرگترین طرح بازآفرینی شهری در حوزه ساماندهی کناره رودخانه در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید روستا در بازدید از پروژه طرح توسعه گردشگری پارک ساحلی هراز، پیاده راه سازی هسته مرکزی، هم سان سازی سنگ فرش و اجرای سقف سنتی بازارقدیم افزود: شرکت بازآفرینی شهری کشور با توجه به پروژه های بازآفرینی در دست اجرای شهرداری آمل در مرحله اول مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص می دهد.

به گفته روستا، طرح احیا و ساماندهی پروژه رودخانه هراز با در طول 6 و نیم کیلومتر بزرگترین طرح بازآفرینی شهری در حوزه ساماندهی کناره رودخانه در کشور است.

وی با بیان اینکه این طرح با توجه به وسعت حجمش و هم در فضای متفاوت که تعریف شده تحولی برای شهرستان خواهد بود، عنوان کرد: ایجاد دریاچه شهری، فرصت های گردشگری و بازی ها و تفریحات آبی در حاشیه رودخانه کبیر هراز در آینده نه چندان دور تحولات عظیمی در حوزه توسعه فضاهای عمومی شهری، اقتصادی، تعاملات اجتماعی و توسعه سیمای شهری در شهر آمل را شاهد خواهیم بود.

عضو هیئت مدیره سازمان بازآفرینی شهری کشور ادامه داد: آمل می تواند الگوی مناسبی برای تمامی شهرهای که صاحب اینچنین ظرفیت های اکولوژیک هستند، شود زیرا مدیریت شهری به این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی رودخانه هراز بزرگترین طرح بازآفرینی شهری کشور است

ساماندهی رودخانه هراز بزرگترین طرح بازآفرینی شهری کشور است