مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-26اقتصادي

بیش از 30هزار کارگاه صنفی فارس تسهیلات کرونا گرفته اند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به 30 هزار و 324 کارگاه اصناف آسیب دیده از کرونا در سطح این استان تسهیلات حمایتی به میزان 507 میلیارد تومان پرداخت شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به 30 هزار و 324 کارگاه اصناف آسیب دیده از کرونا در سطح این استان تسهیلات حمایتی به میزان 507 میلیارد تومان پرداخت شده است.

سهراب مختاری شنبه 5 تیرماه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و همچنین روز اصناف، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به 30 هزار و 324 کارگاه با اشتغال 50 هزار و 315 نفر بیش از 507 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس خاطرنشان کرد: این استان در شاخص میزان پرداخت تسهیلات کرونا در جایگاه چهارم کشور و در شاخص تعداد ثبت نامی جایگاه دوم کشور را دارا است.

حمایت از مشاغل آسیب دیده وی گفت: براساس ابلاغ جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل و بنگاه های آسیب دیده از کرونا این استان در سال 1400 تمدید شد.

مختاری با بیان اینکه مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و متقاضی اخذ این تسهیلات تا پایان شهریور ماه 1400 تمدید شده است، گفت: بانک ها و موسسات اعتباری فارس نسبت به پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30هزار کارگاه صنفی فارس تسهیلات کرونا گرفته اند

بیش از 30هزار کارگاه صنفی فارس تسهیلات کرونا گرفته اند