مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-26حوادث

اعتیاد در بدو تولد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان ما مواد مخدر سنتی همچنان مصرف بالاتری نسبت به مواد مخدر صنعتی دارد، - ایسنا/خراسان جنوبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان ما مواد مخدر سنتی همچنان مصرف بالاتری نسبت به مواد مخدر صنعتی دارد، گفت: تعداد قابل توجهی از زنان باردار و شیرده را در خراسان جنوبی شناسایی کرده ایم که معتاد هستند و بالتبع، تولد نوزدانشان همراه با اعتیاد خواهد بود.

محمدرضا حسنی مقدم، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سن اعتیاد در کشور پایین آمده و خراسان جنوبی از این امر مسثنی نیست.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی، کودک معتاد هم داریم، افزود: تعداد قابل توجهی از زنان باردار و شیرده را در خراسان جنوبی شناسایی کرده ایم که معتاد هستند و بالتبع، تولد نوزدانشان همراه با اعتیاد خواهد بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان کرد: در خانواده هایی هم که پدر و مادر اعتیاد داشتند، کودکان معمولا از سنین چهار تا پنج سالگی معتاد می شوند.

حسنی مقدم ادامه داد: خراسان جنوبی 212 کودک زیر 18 سال معتاد دارد که 90 درصد هزینه درمان کودکان معتاد معرفی شده به بیمارستان های بیرجند، قاین، فردوس و طبس توسط علوم پزشکی و 10 درصد توسط نهاد ارجاع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد در بدو تولد

اعتیاد در بدو تولد