مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 03:302021-06-26حوادث

وقوع حریق در مرز ایران و ترکمنستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از وقوع حریق در مرز ایران و ترکمنستان خبرداد و گفت: حریق در دو کیلومتری داخل خاک ترکمنستان در حال پیشروی است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از وقوع حریق در مرز ایران و ترکمنستان خبرداد و گفت: حریق در دو کیلومتری داخل خاک ترکمنستان در حال پیشروی است.

عبدالرحیم لطفی اظهار کرد: یک فقره حریق از روز گذشته در مراتع در مرز ایران و ترکمنستان در محدوده شهرستان مراوه تپه به وقوع پیوست.

بلافاصله بعد از این حریق، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان مراوه تپه و ارگان های دیگر در منطقه حضور یافتند.

وی بیان کرد: تمام نیروها در منطقه به صورت آماده باش هستند تا هر زمان حریق به مرز ایران نزدیک شد، سریعاً مهار و اطفاء شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از منابع طبیعی گلستان، لطفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای منابع طبیعی، مدیریت بحران، آتش نشانی، هلال احمر، مرزبانی، محیط زیست، شورا و دهیاران روستاهای نارلی آجی سو، آق تقه، قره گل و دادالی غزنین و نیروهای مردمی و دامداران در منطقه حضور دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با بیان اینکه حریق در دو کیلومتری داخل خاک ترکمنستان در حال پیشروی است، گفت: و در حال حاضر سطحی به طول حدود 15 کیلومتر و به عرض دو کیلومتر در داخل مرز ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حریق در مرز ایران و ترکمنستان

وقوع حریق در مرز ایران و ترکمنستان