مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 02:152021-06-25ورزشي

اعزام به جهانی پاداش آزادکاران مدال آور در المپیک


چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای انتخاب ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی 2021 نروژ به نوعی تکلیف مدال آوران المپیک توکیو را هم مشخص کرد.

- ، از مدتها قبل بطور غیر رسمی اعلام شد حضور در رقابتهای جهانی 2021 نروژ بیشتر به مدعیانی تعلق می گیرد که فرصت حضور در المپیک را از دست داده اند.

بطوریکه برخی از آزادکاران مدعی المپیک بعد از ناکامی در مصاف انتخابی نتوانستند به دوبنده تیم ملی اعزامی به المپیک برسند، اما همچنان به امید حضور در رقابتهای جهانی نروژ به تلاش و تمرینات خود ادامه دادند.

اما کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد چندی پیش چرخه انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی را تدوین و منتشر کرد که گویا با آن چیزی که در ذهن و افکار مدعیان جهانی بود، تفاوت های فراوانی دارد.

سوای تمامی جزییات پیچیده این چرخه انتخابی که بیشتر شبیه به معادلات چند مجهولی است، می توان دریافت که آزادکاران مدال آور در المپیک توکیو در اولویت حضور در رقابتهای جهانی هستند.

بطوریکه کادر فنی صراحتاً اعلام کرده هر آزادکاری که بتواند در المپیک مدال کسب کند در ترکیب تیم اعزامی به جهانی هم قرار خواهد گرفت.

البته با توجه به تعداد اوزان المپیکی (6 وزن) و اوزان جهانی (10 وزن) همچنان برخی از آزادکاران جا مانده از المپیک شانس حضور حتمی در جهانی را دارند، اما برخی دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام به جهانی پاداش آزادکاران مدال آور در المپیک

اعزام به جهانی پاداش آزادکاران مدال آور در المپیک