مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 19:152021-06-25ورزشي

انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور+فیلم و عکس


دبیر هیأت دوچرخه سواری استان مازندران از انتخاب نفرات برتر مازندرانی برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور خبر داد و گفت: سه نفر از دوچرخه سواران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور حضور می یابند.

- عبدالمطلب کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: مسابقات انتخابی دوچرخه سواری قهرمانی کشور به مسافت 70 کیلومتر در جاده فرودگاه میاندرود و به میزبانی هیأت دوچرخه سواری شهرستان میاندرود برگزار و دوچرخه سواران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

  وی افزود: این دوره از مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان میاندرود، هیأت دوچرخه سواری شهرستان میاندرود و هیأت دوچرخه سواری مازندران و با همکاری پست بانک نادری میاندرود برگزار شد.

  دبیر هیأت دوچرخه سواری مازندران گفت: 20 نفر از دوچرخه سواران مازندرانی امروز جمعه ( 4 تیرماه)  70 کیلومتر از جاده فردوگاه میاندرود  را رکاب زدند و حسین صادق زاده ، مظاهر رضازاده  و سینا زمردیان به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقات دوچرخه سواری انتخابی قهرمانی کشور انتخاب و به مسابقات قهرمانی کشور در چالوس اعزام می شوند.

  کریمی افزود: مازندران در روزهای آینده میزبان دوچرخه سواری قهرمانی کشور است و امیدواریم که میزبان خوبی در این دوره از مسابقات بوده و همچنین دوچرخه سواران مازندران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور+فیلم و عکس

انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور+فیلم و عکس