مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 17:052021-06-25ورزشي

برتری یک نیمه ای استقلال مقابل گل گهر/ تیم قلعه نویی آشفته آمد!


نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و گل گهر به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

- ، از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر کشور، استقلال و گل گهر از ساعت 21:50 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

فرهاد مجیدی تیمش را با این ترکیب به میدان فرستاد؛ سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی و آرمان رمضانی.

امیر قلعه نویی نیز تیمش را با این ترکیب به زمین فرستاد؛ علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی (از دقیقه 23 علیرضا آرتا)، بهنام برزای (از دقیقه 38 سعید صادقی)، علی اصغر عاشوری (از دقیقه 38 محمد آقاجانپور)، میلاد زکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری، احمد رضا زنده روح و گادوین منشا.

بازی با سرعت بالایی آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی بازی تیم گل گهر با یکی دو حمله زهردار دروازه آبی پوشان را تهدید کردند که سید حسین حسینی یکی دو بار ناجی دروازه تیمش شد.

اما در ادامه این استقلال بود که نبض بازی را در دست گرفت و یکبار روی ضربه ایستگاهی و یکبار هم در جریان بازی به گل رسید که هر دو گل استقلال از جناح راست این تیم ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری یک نیمه ای استقلال مقابل گل گهر/ تیم قلعه نویی آشفته آمد!

برتری یک نیمه ای استقلال مقابل گل گهر/ تیم قلعه نویی آشفته آمد!