مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 15:152021-06-25سياسي

قائم مقام دادگستری یزد از سربازان زابلی در ابرکوه عیادت کرد


قائم مقام رییس کل دادگستری استان یزد با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه از مصدومان حادثه اتوبوس عیادت کرد و وضعیت رسیدگی پزشکی و درمانی آنان را مطلوب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در محور دهشیر ابرکوه حسب دستور آیت الله رییسی به رییس کل دادگستری استان، علی اکبر شمس مأمور سرکشی به این مصدومین و بررسی وضعیت پوشش خدمات درمانی آنان در بیمارستان ابرکوه شد.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان در حاشیه عیادت از سربازان زابلی اذعان کرد: ضمن پرس و جو از سربازان بستری شده پیرامون چگونگی وقوع حادثه و جویا شدن وضعیت جسمی فعلی آنان، گزارش روند درمان آنان توسط دکتر عسکرنژاد رییس بیمارستان ارائه شد.

وی اذعان کرد: وضعیت جسمی سانحه دیدگان با توجه به خدمات درمانی و پزشکی ارائه شده به آنان، مطلوب ارزیابی می شود و علت وقوع حادثه نیز توسط عوامل قضایی شهرستان تفت که حادثه در حوزه این شهرستان به وقوع پیوسته است، بررسی خواهد شد.

  شمس یادآرو شد: اینکه به گفته سربازان زابلی مرکز آموزشی سرباز معلم ها تنها در سه نقطه از کشور یعنی تبریز، کرمانشاه و آباده وجود دارد، جای تأمل بسیار است؛ چرا که این سربازان باید بیش از هزار کیلومتر را طی کرده تا به محل خدمت برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام دادگستری یزد از سربازان زابلی در ابرکوه عیادت کرد

قائم مقام دادگستری یزد از سربازان زابلی در ابرکوه عیادت کرد