مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:102021-06-25سياسي

امام جمعه مهریز: اقتدار ایران همچنان در نه گفتند به آمریکاست


امام جمعه مهریز با بیان این که همراهی مردم لازمه دولت مردمی ایران قوی است، گفت: اقتدار رییس جمهور منتخب با حمایت مردمی کمر بدخواهان ایران اسلامی را می شکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک خلق حماسه پر شور ملت ایران در هفته گذشته اظهار کرد: مردم ایران مبارزه های آیت الله رییسی  را در مقابله با فساد مشاهده  و به عملکرد او در این زمینه رأی دادند.

  وی افزود: حضورپرشور مردم در انتخابات نقش های دشمن را که از ماه ها قبل برای شرکت  آنها در این سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری نقشه کشیده بودند برملا و خنثی کرد  امام جمعه مهریز گفت یکی از مهمترین الزامات موفقیت جریان انقلابی در مسیر تحقق دولت اسلامی را همراهی مردم دانست و ادامه داد: این موضوع مورد تأکید رییس جمهور منتخب مردم نیز قرار گرفته است و اصلی ترین هدف را در کار خود حفظ کرامت ملت قلمداد کرده اند.

  حجت الاسلام محی الدینی تصریح کرد: ملت ایران با تفکر ما می توانیم توانست در جنگ پیروز شود؛ همچنین در امر هوافضا به دستارهای بزرگی دست پیدا کند و هم اکنون در زمینه تولید واکسن عمل کرده است.

    محی الدینی در پایان از سازمان تأمین اجتماعی استان گلایه و تصریح کرد: مردم برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی هزینه کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: اقتدار ایران همچنان در نه گفتند به آمریکاست

امام جمعه مهریز: اقتدار ایران همچنان در نه گفتند به آمریکاست