مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-25فرهنگي

«ماه غریب من» داستانی تاریخی بر اساس زندگی امام رضا (ع)


مدیر تولید و محتوای انتشارات آستان قدس رضوی گفت: کتاب «ماه غریب من» یک داسـتان بلند تاریخی با نثری ساده بر اسـاس زندگی امام رضا(ع) است.

- مشهد ـ مدیر تولید و محتوای انتشارات آستان قدس رضوی گفت: کتاب ماه غریب من یک داسـتان بلند تاریخی با نثری ساده بر اسـاس زندگی امام رضا(ع) است.

به گزارش، مدیر تولید و محتوای انتشارات آستان قدس رضوی به معرفی این اثر پرداخت و اظهار کرد: مجید ملامحمدی با نثری خوشخوان، ساده و تا حدی شاعرانه این داستان را در قالب چهار فصل و 63 قصه روایت کرده است.

وی با بیان این که هر یک از فصول کتاب به بخشی از دوران زندگی حضرت اشاره دارد، ادامه داد: فصل نخست با ماجرای ورود نجمه خاتون، مادر حضرت رضا (ع) به خانه امام موسی کاظم (ع) آغاز می شود، با تولد حضرت رضا (ع) ادامه می یابد و به شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) ختم می شود.

رامونا میرحاجیان مقدم با اشاره به این که فصل دوم کتاب، داستان به امامت رسیدن حضرت رضا (ع) و بیعت مسلمانان با ایشان را بازگو می کند، گفت: در این فصل داستان هایی از سنت و سیره ایشان آمده و چند تن از یاران حضرت در قالب داستان معرفی شده اند و فصل سوم نیز با عنوان سفربه سرزمین غربت داستان وداع حضرت رضا (ع) و حرکت ایشان از مدینه به مرو، کرامات حضرت و نقل حدیث سلسله الذهب را حکایت می کند وی افزود: فصل چهارم با قصه ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماه غریب من» داستانی تاریخی بر اساس زندگی امام رضا (ع)

«ماه غریب من» داستانی تاریخی بر اساس زندگی امام رضا (ع)