مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:402021-06-25بين الملل

انتظار ادعایی فرانسه از ایران درباره احیای برجام


وزیر امورخارجه فرانسه بدون اشاره به اینکه کدام کشور در قبال برجام خلف وعده کرده و از آن خارج شده است، به مذاکرات وین اشاره و ادعا کرد که ایران باید آخرین تصمیمات را در خصوص احیای برجام اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ژان ایو لودریان روز جمعه در نشست خبری مشترک با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود در پاریس ادعا کرد: انتظار داریم که مقامات ایرانی آخرین تصمیمات که ما را قادر سازد به اجرای کامل برجام برگردیم اتخاذ کنند.

دیپلمات های ارشد کشورهای عضو برجام طی دو ماه و نیم گذشته در وین گردهم آمده اند تا این توافق را که آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ از آن خارج شد احیا کنند.

مذاکرات پس از شش دور گفت وگوهای فشرده و مستمر در وین، به مراحل پایانی نزدیک شده و دیپلمات ها امیدوارند تا این توافق ظرف هفته های آینده فعال شود.

در جریان آخرین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، هیات ها ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های صورت گرفته برای احیای برجام، بار دیگر بر عزم و جدیت خود برای پیگیری روند گفت وگوها با هدف یافتن راه حل هایی برای چند موضوعی که هنوز حل و فصل نشده اند تاکید کردند.

سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رییس هیات ایرانی در مذاکرات برجام می گوید: جمهوری اسلامی ایران تا این لحظه تصمیمات دشوار خود را اتخاذ کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار ادعایی فرانسه از ایران درباره احیای برجام

انتظار ادعایی فرانسه از ایران درباره احیای برجام