مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-25سياسي

روایت یک رزمنده دفاع مقدس از پد خندق/چهارم تیرماه 67 تکرار عاشورا بود


یک رزمنده دفاع مقدس و از حماسه سازان پد خندق نوشت: تمام روزهای هشت سال دفاع مقدس در تمام ابعاد روزهای سختی بودند ولی روزی به سختی ظهر4/4/1367 در آن 8سال ندیدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، چهارم تیرماه یادآور رشادت های فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات غرور آفرین پدخندق درسال 1367 است.

به همین مناسبت سید شکرالله واهبی زاده از رزمندگان پد خندق و فرماندهان دوران دفاع مقدس طی یادداشتی به بیان وقایع آن حماسه پرداخته است که در ذیل می آید: تمام روزهای هشت سال دفاع مقدس در تمام ابعاد روزهای سختی بودند ولی روزی به سختی ظهر4/4/1367 در آن 8سال ندیدم.

دقیقاً تکرار عاشورا بود و عاشورا تداعی می شد عاشورا شناسان پدخندق  خوب درک می کردند که در ظهر عاشورا چه گذشت و شنیده بودند که امام و رهبرشان فرمودند که جنگ ما تکرار عاشورا است.

بر همین اساس در آن لحظات حسینی از کربلا و عاشورا یاد گرفته بودند که در مقابل کفار چگونه باید جنگید.

از ابتدای سال 67 نشوند .

ِِلذا جنگ روز به روز سخت تر می شد  و در آن مقطع یک کاروان پاسدار رسمی از استان به تیپ 48 فتح اعزام شد که آن کاروان را دادند به گردان حضرت رسول (ص)، این پاسداران خودشان هر کدام یک فرمانده گروهان و گردان بودند ولی به خاطر اهمیت موضوع همه را در قابل یک گردان سازماندهی کردیم و بعداز چندین جلسه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک رزمنده دفاع مقدس از پد خندق/چهارم تیرماه 67 تکرار عاشورا بود

روایت یک رزمنده دفاع مقدس از پد خندق/چهارم تیرماه 67 تکرار عاشورا بود