مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-25سياسي

تقویت نظام اسلامی عبادت است


امام جمعه موقت آرادان با بیان اینکه تقویت ولایت فقیه و نظام اسلامی در واقع یک نوع عبادت است، گفت: منتخبان مردم نیز باید بدانند که پست و مقام امانت بزرگ مردم در دست آن ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدرضا قدمی در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه ما مردم تدین، مؤمن و شیعه ای هستیم که به روز قیامت ایمان داریم و لذا می دانیم که تقویت نظام اسلامی مان نوعی عبادت است، تاکید کرد: شرکت کردن در انتخابات برای ما مثل دیگر نقاط دنیا نیست چرا که می دانیم مشارکت، خوشحال کردن امام زمان (عج)، ولی فقیه و نظام اسلامی عبادت است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اثرگذار در دنیا و آخرت خواهد بود، افزود: ما در روز قیامت فقط آثار نماز و روزه و احکام را نمی بینیم بلکه آثار حمایت از ولی فقیه که همان حمایت از امام زمان (عج) است را نیز خواهیم دید چرا که حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است لذا ما خواستار برخورد با مقصران احتمالی در برگزاری معیوب انتخابات هستیم چرا که شاهد بودیم صندوق های سیار به اندازه کافی تهیه نشده بود.

امام جمعه موقت آرادان با بیان اینکه کاستی هایی در انتخابات وجود داشت و لذا با این شواهد موجود، اگر افرادی مقصر هستند، می بایست با آنها برخورد شود، تاکید کرد: آنانی که می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نظام اسلامی عبادت است

تقویت نظام اسلامی عبادت است