مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-25سياسي

مبارزه با فساد و سوء تدبیرها به بهبود وضعیت اقتصادی کمک می کند


مبارزه با فساد و تبدیل نقاط ضعف، ناکارآمدی ها و سوء تدبیرها به فرصت های بزرگ می تواند به بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم و وضعیت نابسامان امروز پایان دهد.

- ، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه قم با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات جمعه گذشته گفت: حضور گسترده مردم مؤمن و همیشه در صحنه ایران در ساعات اولیه برگ زرینی است در تاریخ انقلاب اسلامی که دشمنان را در توطئه شان ناکام گذاشت.

خطیب جمعه قم با اشاره به مشکلاتی که در ساعات اولیه رأی گیری وجود داشت گفت: اگر اخلال های به وجود آمده، کمبودهای تعرفه و مشکل در سیستم الکترونیک انتخابات شورای شهر نبود، قطعاً میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار بیشتر بود.

وی افزود: برخی از مردم نتوانستند بعد از انتظار طولانی رأی دهند که مجموعه های نظارت بر انتخابات و رسیدگی کننده به جرایم انتخاباتی باید ضمن اطلاع رسانی روند رسیدگی به تخلفات به مردم با متخلفان نیز برخورد کنند.

آیت الله سعیدی ضمن تقدیر از زحمات همه برگزار کنندگان انتخابات انتخاب آیت الله رییسی را به عنوان رییس جمهور تبریک گفت و افزود: مبارزه با فساد و تبدیل نقاط ضعف، ناکارآمدی ها و سو تدبیرها به فرصت های بزرگ می تواند به بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم و وضعیت نابسامان امروز پایان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد و سوء تدبیرها به بهبود وضعیت اقتصادی کمک می کند

مبارزه با فساد و سوء تدبیرها به بهبود وضعیت اقتصادی کمک می کند