مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-25سياسي

عدالت باید در همه زوایای نظام دنبال شود


امام جمعه کوار با بیان اینکه عدالت خواهی و ظلم ستیزی مخصوص قوه قضاییه نیست، گفت:  عدالت باید در دولت، مجلس و همه زوایای نظام دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محور اساسی، عدالت است، اظهار داشت: عدالت سیاستی است که همه ابعاد جامعه را فرامی گیرد و چتر گسترده آن برای همه آحاد جامعه آرامش بخش است.

خطیب نماز جمعه شهرستان کوار با اشاره به حماسه سیاسی مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد: تحولاتی که در سپهر سیاسی کشور رخ داده، همگی حاکی از آینده ای روشن تر و بهتر از امروز است.

وی ابراز کرد: قوه قضاییه و دولت در روزهای پیش رو، فصلی جدید از همکاری و تعامل را خواهند گشود و به همان نسبت که موجی از امید و نشاط را در میان اقشار مختلف جامعه ایجاد می کنند، دشمنان را از اثربخش بودن توطئه های نخ نما شده ناامید و مأیوس می سازند.

حجت الاسلام گشول گفت: ان شاء الله با انتصاب رییس جدید قوه قضاییه که احتمالاً ظرف ده روز آینده انجام خواهد شد، شاهد هم افزایی این دو قوه در مبارزه با فساد خواهیم بود.

امام جمعه کوار یادآور شد: بحمدلله مجلس انقلابی نیز به دنبال ریل گذاری های مناسب برای پیشگیری از فساد و مقابله با آن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار ادامه داد: یاد سید شهید انقلاب اسلامی آیت الله شهید بهشتی و 72 نفر از یاران شهیدش در حزب جمهوری اسلامی را گرامی می دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت باید در همه زوایای نظام دنبال شود

عدالت باید در همه زوایای نظام دنبال شود