مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-25پزشكي

ویروس کرونای هندی و انگلیسی دو سوش غالب در ایران


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر ویروس کرونای هندی و انگلیسی، سوش غالب موجود در کشور بوده و در همه جای کشور منتشر شده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر ویروس کرونای هندی و انگلیسی، سوش غالب موجود در کشور بوده و در همه جای کشور منتشر شده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (چهارم تیرماه) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا و ایرنا، با بیان اینکه اکنون ویروس جهش یافته کرونای هندی و انگلیسی، سوش غالب موجود در کشور بوده که در همه ایران منتشر شده است، اظهار کرد: ویروس جهش یافته کرونای هندی، ویروس عجیبی بوده و راه های در رو و قدرت مانور زیادی دارد و ممکن است اثرات واکسن کرونا را کاهش دهد، ولی قطعاً واکسن های موجود تاثیر خود را می گذارند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان زنجان با قطعی برق مواجه شده است، افزود: پیش بینی های لازم در خصوص برق های اضطراری انجام شده و تاکنون اختلالی ایجاد نشده است.

گفتنی است با توجه به منابع محدود در استان زنجان مشکلاتی نیز وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه کمبود داروها موضوع کلی و سراسری بوده و بر اساس موجودی های کشوری است، تصریح کرد: اکنون برای دریافت انسولین در مراکز معرفی شده، ثبت نام انجام شده و سهمیه شش ماهه را برای این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونای هندی و انگلیسی دو سوش غالب در ایران

ویروس کرونای هندی و انگلیسی دو سوش غالب در ایران