مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-25سياسي

رهبری فراگیر/ مروری بر ارتباط دانشجویان با امام خمینی (س)


رهبری آگاهانه و فراگیر امام خمینی یکی از مهمترین عوامل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و در این بین ارتباط عمیق و طولانی مدت ایشان با دانشگاهیان و جوانان دانشجو نتایج فراوانی داشته است.

- پایگاه خبری جماران: رهبری امام خمینی (س) از آغاز نهضت ضداستبدادی و ضداستعماری قیام پانزده خرداد و نیز سخنرانی و پیام تاریخی ایشان علیه کاپیتولاسیون، حقیقتی است که دارای دو مؤلفه هویت بخش است؛ مؤلفه نخست صفات و ویژگیها و ظرفیتها و توانایی های فکری و نیز قابلیت های عملی و شخصیتی حضرت امام؛ و آن دیگر آگاهی و شعور مسئولیت شناسانه و متعهدانه ملت ایران بوده است.

امام خمینی هم دارای آگاهی های انسان شناسانه عمیق و دقیقی بود و هم از نظر تاریخی و اجتماعی مردم شناسی به روز و صائبی داشت، و این دو ویژگی وقتی در معرض آگاهی و امتحان عملی ملت ایران قرار گرفت، پذیرش رهبری امام خمینی را نتیجه داد.

رهبری ای که در دوران پانزده ساله از سال 1342 تا سال 1357 عمق و وسعت رو به تزایدی را طی کرد و به دوران طلایی و جهانی چهار ماهه استقرار در پاریس و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 منتهی گردید.

در گزارشی توصیفی و به دور از هرگونه ارزش گذاری و یا احترام و تکریم، امام خمینی در میدن عمل و با قبول اقشار ملت رهبر ملت ایران شده بود و همه اقشار و اقوام و طبقات ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری فراگیر/ مروری بر ارتباط دانشجویان با امام خمینی (س)

رهبری فراگیر/ مروری بر ارتباط دانشجویان با امام خمینی (س)