مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-25بين الملل

سایه بحران دیپلماتیک بر سر روابط تل آویو و ورشو


پس از اقدام مجلس سفلای لهستان در تصویب قانونی در ارتباط با املاک، تل آویو با ربط دادن این اقدام به واقعه ادعایی هلوکاست، آن را «شرم آور» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان خبر دادند که در پی اقدام مجلس سفلای لهستان در تصویب لایحه قانونی درباره املاک، تنش در روابط دیپلماتیک ورشو و تل آویو حکم فرما شده است.

تل آویو اعلام کرده است قانونی که مجلس سفلای لهستان ، یاییر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از تصویب این قانون در مجلس سفلای لهستان، گفته است که نهایی شدن این قانون روابط میان تل آویو و ورشو را مخدوش خواهد کرد.

طبق این گزارش، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی این قانون را شرم آور خوانده و مدعی شده است که تل آویو همچون یک دیوار از واقعه ادعایی هلوکاست محافظت خواهد کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: لهستانی که در خاک آن، میلیون ها یهودی کشته شده اند، می داندکار درستی که باید انجام شود، چیست .

پس از این اظهارات، شبکه عبری زبان کان نیز امروز (جمعه)، گزارش داد که یک منبع بلندپایه در وزارت امور خارجه لهستان در این خصوص گفته است که بایست بیانه یایئر لاپید محکوم شود.

بر اساس گزارش عرب48، یک منبع در حزب حاکم در کشور لهستان به کان خبر داده که هدف از تصویب این قانون متوقف کردن شکایت هایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه بحران دیپلماتیک بر سر روابط تل آویو و ورشو

سایه بحران دیپلماتیک بر سر روابط تل آویو و ورشو