مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-25بين الملل

افشای دستور ترامپ برای سرکوب اعتراضات آمریکا؛ جمجمه هایشان را خُرد کنید


یک خبرنگار آمریکایی در کتاب جدیدش نوشته است، رییس جمهور سابق این کشور مداخله ارتش برای سرکوب اعتراضات را خواستار شده و دستور داده بود به معترضان شلیک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایکل بِندِر خبرنگار حوزه کاخ سفید روزنامه وال استریت ژورنال در کتابی به افشاگری درباره سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا پرداخته است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، بندر که در این کتاب به یک سال آخر دولت دونالد ترامپ پرداخته، نوشته است، او مکرراً از ارتش درخواست کرده بود برای سرکوب اعتراضات در شهرهای مختلف از جمله سیاتل و پورتلند وارد عمل شود.

بندر که عنوان صراحتاً ما این انتخابات را بردیم: داستان پشت پرده چگونگی باخت ترامپ را برای کتابش انتخاب کرده در بخش هایی از آن به جلسات کاخ سفید درخصوص نحوه برخورد با اعتراضات با حضور مارک مایلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا می پردازد.

در این کتاب آمده است، با اوج گرفتن اعتراضات معروف به جان سیاه پوستان اهمیت دارد که پس از قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط نیروهای پلیس آغاز شد، مباحثات داغی در اتاق بیضی کاخ سفید (دفتر رییس جمهور) صورت گرفت.

بندر درباره این جلسات نوشته است، ترامپ بارها از مقامات مجری قانون و نظامیان درخواست می کرد: معترضان را به شدت کتک بزنید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای دستور ترامپ برای سرکوب اعتراضات آمریکا؛ جمجمه هایشان را خُرد کنید

افشای دستور ترامپ برای سرکوب اعتراضات آمریکا؛ جمجمه هایشان را خُرد کنید