مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-25بين الملل

هشدار یک مقام روس به آمریکا در مورد ایران و برجام


نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد که اگر آمریکا بار دیگر از توافق هسته ای با ایران پس از احیای آن خارج شود: «اگر آمریکا دوباره همان اشتباه را تکرار کند، - نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد که اگر آمریکا بار دیگر از توافق هسته ای با ایران پس از احیای آن خارج شود: اگر آمریکا دوباره همان اشتباه را تکرار کند، ایران می تواند پاسخ سخت تر و جدی تری بدهد.

در این صورت هیچ کس از این امر خوشش نخواهد آمد به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی اعلام کرد که اگر آمریکا دوباره از توافق هسته ای با ایران پس از احیای آن، خارج شود، جواب ایران جدی تر و شدیدتر از گذشته خواهد بود.

میخاییل اولیانوف نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد که اگر آمریکا بار دیگر از توافق هسته ای با ایران پس از احیای آن خارج شود، جواب ایران جدی تر از گذشته و به مراتب شدید تر خواهد بود.

وی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: بسیاری افراد این پرسش را مطرح می کنند که آیا تضمینی وجود دارد که آمریکا دوباره برجام را پس از احیای آن ترک نکند.

به عقیده من بهترین تضمین تجارب منفی گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک مقام روس به آمریکا در مورد ایران و برجام

هشدار یک مقام روس به آمریکا در مورد ایران و برجام