مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-25فرهنگي

خانه خلاق صنایع دستی استان کرمان راه اندازی می شود


مدیر عامل صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی کشور با اشاره به اینکه خانه خلاق صنایع دستی کرمان در یکی از مجموعه کاروانسراهای این استان راه اندازی می شود گفت: - ایسنا/کرمان مدیر عامل صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی کشور با اشاره به اینکه خانه خلاق صنایع دستی کرمان در یکی از مجموعه کاروانسراهای این استان راه اندازی می شود گفت: این استان در زمینه صنایع دستی و دستبافته های روستایی و عشایری متمایز است.

هادی میرزایی در نشست با فعالان حوزه صنایع دستی استان کرمان گفت: مهم ترین رویکرد صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی همگراکردن سیاست های دستگاه های مرتبط با حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی است که در ماه های اخیر شاهد انعقاد تفاهم نامه هایی در این زمینه بوده ایم.

مدیر عامل صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی کشور به انعقاد تفاهم نامه با وزارت کار و رفاه اجتماعی اشاره و افزود: طی این تفاهم نامه حدود 100میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کم بهره در راستای اجرای فستیوال خانه های خلاق صنایع دستی و بافندگی ها اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این فستیوال از مردادماه سال جاری آغاز و تا مردادماه سال 1401 ادامه پیدا می کند تاکید کرد: به هر خانه خلاق در هر استان تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات کم بهره ارائه و همچنین به کسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق صنایع دستی استان کرمان راه اندازی می شود

خانه خلاق صنایع دستی استان کرمان راه اندازی می شود