مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-25سياسي

خون شهدا نهال انقلاب را آبیاری کرد/ ترور؛ توطئه شوم منافقین علیه ملت


فرماندار لنگرود، با بیان اینکه شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند، افزود: در جریان انقلاب و بعد از آن، منافقین تلاش کردند با از بین بردن افراد معتمد، - خون شهدا نهال انقلاب را آبیاری کرد/ ترور؛ توطئه شوم منافقین علیه ملت ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با بیان اینکه شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند، افزود: در جریان انقلاب و بعد از آن، منافقین تلاش کردند با از بین بردن افراد معتمد، سرشناس و خوش فکر نظام، انقلاب اسلامی را به بن بست بکشانند.

رحیم حیدری در حاشیه دیدار با خانواده شهید سیف الله عبدالکریمی، یکی از شهدای گیلان حادثه هفتم تیر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار کرد: برپایی، استمرار و ماندگاری انقلاب اسلامی مدیون و مرهون خون شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند، افزود: در جریان انقلاب و بعد از آن، بسیاری از دشمنان اسلام و انقلاب از جمله عوامل سرسپرده استکبار جهانی نظیر منافقین تلاش کردند با از بین بردن افراد معتمد، سرشناس و خوش فکر نظام، انقلاب اسلامی را به بن بست بکشانند و آن را دچار مشکل کنند.

فرماندار شهرستان لنگرود، ترورهای ناجوانمردانه را یکی از توطئه های شوم منافقین علیه ملت ایران دانست و عنوان کرد: بمبگذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا نهال انقلاب را آبیاری کرد/ ترور؛ توطئه شوم منافقین علیه ملت

خون شهدا نهال انقلاب را آبیاری کرد/ ترور؛ توطئه شوم منافقین علیه ملت