مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-25ورزشي

هیجان رقابت به خانه های ورزش روستایی کرمانشاه می رسد


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری اولین المپیاد خانه های ورزش روستایی در استان خبر داد.

- زهرا کشتمند در نشست هم اندیشی با روسا و نواب هیات های ورزش روستایی شهرستانهای استان، بااشاره به وجود بیش از 200 خانه ورزش روستایی در کرمانشاه، اظهار کرد: طی چند ماه گذشته بازرسی هایی را از تمام خانه های ورزش روستایی سطح استان داشته ایم تا وضعیت فعالیت آنها را رصد کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه طی این بررسی ها مشخص شد که تعدادی از این اماکن ورزشی غیرفعال هستند و البته تعدادی دیگر نیز با حضور جوانان ورزش دوست روستاهای استان فعالیت می کردند.

رییس هیات ورزش روستایی استان از برنامه ریزی برای ایجاد تحرک و جنب و جوش در خانه های ورزش روستایی سطح استان خبرداد و گفت: در این راستا بنا داریم تا بزودی اولین المپیاد خانه های ورزش را در همه شهرستان های استان برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده این المپیاد در رشته های تنیس روی میز، شطرنج، طناب زنی، فوتبال دستی و دارت در رده های سنی 14 تا 18 سال و در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول، نفرات برتر هرکدام از این رشته ها به مرحله استانی و سپس کشوری راه پیدا خواهند کرد و در نهایت اختتامیه آن در دهه فجر برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیجان رقابت به خانه های ورزش روستایی کرمانشاه می رسد

هیجان رقابت به خانه های ورزش روستایی کرمانشاه می رسد