مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-25فرهنگي

جشنواره تئاتر دانشگاهی بخش اساتید ندارد/ شوکی که وارد خواهد شد!


دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران اعلام کرد در این دوره از جشنواره چند جلد کتاب منتشر شده که دانشجویان از مواجهه با این کتاب ها شوکه خواهند شد.

- مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با اشاره به برگزاری بخش مناطق جشنواره در مرکز تئاتر مولوی، به خبرنگار مهر گفت: بخش مناطق جشنواره بیست و سوم با حضور 2 اثر از دامغان، 2 اثر از تبریز، 1 اثر از شیراز، 1 اثر از اصفهان و 1 اثر از بوشهر در مرکز تئاتر مولوی در حال برگزاری است و هر روز یک اثر در سالن اصلی این مجموعه روی صحنه می رود.

وی درباره استقبال مخاطبان از اجرای آثار بخش مناطق، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از آثار شد و در اولین روز پیش فروش بلیت ها، همه بلیت ها خریداری شدند.

جدی اعلام کرد 1 یا 2 اثر بخش مناطق بر اساس رأی و نظر داوران به بخش نهایی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی راه پیدا می کنند.

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره اینکه آیا در این دوره از جشنواره نیز اثری از استادان دانشگاهی که با حضور دانشجویان تولید شده باشد اجرا خواهد شد یا نه، یادآور شد: در این دوره از جشنواره بخشی با عنوان بخش اساتید یا اجرای استادان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر دانشگاهی بخش اساتید ندارد/ شوکی که وارد خواهد شد!

جشنواره تئاتر دانشگاهی بخش اساتید ندارد/ شوکی که وارد خواهد شد!