مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 19:352021-06-24اقتصادي

واگذاری 70 مجموعه تاریخی کشور به بخش خصوصی


مدیرعامل صندوق حفظ و احیاء وزارت میراث فرهنگی گفت: در طول یکسال و نیم گذشته توانستیم 70 مجموعه تاریخی را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، هادی میرزایی شامگاه پنجشنبه در دیدار با فعالان صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اظهار داشت: عموم مسئله ما در کشور عدم قوانین و آیین نامه ها نیست بلکه ایجاد رویه های متفاوت و اما و اگرهایی است که در قانون اجرا می کنیم.

وی گفت: با هماهنگی که در پایان سال گذشته صورت گرفت برای دو سال پیاپی اعتبارات بیمه قالیبافان، صنعتگران صنایع دستی به ظرفیت یک میلیون و 400 هزار نفر در اعتبارات سال 99-1400 پیش بینی  و مقرر شد تا سال 1401 ادامه داشته باشد.

مدیرعامل صندوق حفظ و احیاء وزارت میراث فرهنگی عنوان کرد: ضرورت دارد مسئولین استانی و کشوری در زمینه معرفی و صدور کارت های مهارت قالیبافان و صنعتگران صنایع دستی اقدام کنند.

وی افزود: صندوق بیمه عشایران و روستاییان به عنوان متولی این موضوع قرار شد عملیات اجرایی و زیرساخت بیمه این افراد را فراهم کند و امیدواریم با رونمایی که از این بیمه در پایان سال گذشته انجام شد این مسئله تا پایان سال جاری تحقق یابد.

میرزایی ابراز داشت: با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم نامه ای را اخیرا منعقد کردیم که در سال جاری100 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 70 مجموعه تاریخی کشور به بخش خصوصی

واگذاری 70 مجموعه تاریخی کشور به بخش خصوصی