مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 19:152021-06-24ورزشي

همایش مجازی بانوان کونگ فو کار در بندرعباس برگزار شد


همایش بانوان کونگ فو کار شهرستان بندرعباس به مناسبت ولادت امام رضا (ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، از سوی هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس یک دوره  همایش کونگ فو کاران به مناسبت ولادت امام رضا(ع) کرونا حتی یک روز هم دست از تمرین و فعالیت در منزل به صورت انفرادی برنداشته و به صورت مجازی تمرین های خود را تحت نظر استاد صبوری انجام داده اند.

مسلم عاشوری بیان داشت: پس از دستور ستاد ملی کرونا برای بازگشایی باشگاه ها و با ریشه کن شدن این ویروس با دعوت از کلیه باشگاه های سطح استان همایش بزرگ بانوان را در یک سالن بزرگ باشکوه برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این همایش هم مانند سایر همایش های گذشته به صورت مجازی در منزل و انفرادی انجام شد که باعث رضایتمندی بانوان کونگ فو کار و جامعه ورزشی شد.

مسلم عاشوری رییس هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس در پایان بیان کرد: این مسابقات با حضور سه باشگاه بازنشستگان کشوری ، هنرستان امام خمینی (ره ) و هفت تیر انجام شد که در رده سنی نونهالان  نازنین زهرا گردکانی ، هستی غلامی ، یلدا ارژنگ ، هستی خسرو انجم ، زهرا تیموری ، ایدینا شهریاری و ستایش رحمانی، در رده سنی نوجوان  ستایش صادقی، تینا قاسمی، دایانا گلمرادی زاده، سوگند جهانگیری ، فاطمه گردکانی ، سحر مسافری، مهرناز قریشی، تارا سنگرزاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مجازی بانوان کونگ فو کار در بندرعباس برگزار شد

همایش مجازی بانوان کونگ فو کار در بندرعباس برگزار شد