مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 18:252021-06-24سياسي

61 درصد جدایی ها در همدان طلاق توافقی است


همدان_معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت:61 درصد طلاق های صورت گرفته در استان همدان توافقی هستند.

- ، عباس نجفی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه عنوان کرد: انعکاس تلاش ها و خدمات عملکردهای دستگاه ها برای دلگرمی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و ارائه این خدمات جز به کمک رسانه ها ممکن نیست باید این فرصت ها را غنیمت شمرد و از عملکرد خوب رسانه ها در پوشش اخبار و پیگیری مطالبات باید تشکر ویژه کرد.

وی اضافه کرد: خدماتی که ابعاد اجتماعی دارد چنانچه به طرق مقتضی از جمله رسانه ها به جامعه منتقل نشود آن خدمت بی نتیجه خواهد ماند زیرا مردم به دلیل بی اطلاعی نمی توانند از نتایج آن بهره مند شوند لذا باید تلاش کنیم از این ظرفیت ها حداکثر استفاده را داشته باشیم.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در ادامه اظهار کرد: قوه قضاییه در راستای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت نهادهای مردمی در اواخر سال 98 شیوه نامه نحوه مشارکت با نهادهای مردمی با قوه قضاییه ابلاغ نمود که در آن سازوکارهای ویژه ای طراحی شده تا از این ظرفیت منحصر به فرد استفاده مطلوب به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 درصد جدایی ها در همدان طلاق توافقی است

61 درصد جدایی ها در همدان طلاق توافقی است