مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 16:052021-06-24سياسي

تسلیت اعضای شورای شهر تهران درپی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت دو تن از خبرنگاران محیط زیست و نیز درگذشت 5 تن از سرباز معلمان را به خانواده ایشان و نیز جامعه مطبوعاتی و همچنین جامعه فرهنگی کشور تسلیت گفتند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت دو تن از خبرنگاران محیط زیست و نیز درگذشت 5 تن از سرباز معلمان را به خانواده ایشان و نیز جامعه مطبوعاتی و همچنین جامعه فرهنگی کشور تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت دو تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست که در سانحه واژگونی اتوبوس در شهر نقده و نیز درگذشت سرباز معلمان را در پی واژگونی اتوبوس در شهر یزد تسلیت گفتند.

محسن هاشمی در پیامی این دو حادثه را تسلیت گفت و افزود: در دوسانحه پیاپی، شاهد قربانی شدن خبرنگاران و سرباز معلمان مظلوم ایران بودیم.

وی اظهار داشت: اگر چه شاید بتوان این دوسانحه را ناشی از اشتباهات فردی و انسانی قلمداد کرد اما واقعیت آن است که حمل و نقل غیرایمن و فرسوده عمومی در ایران، هرسال هزاران تن از مردم را به کام مرگ می کشد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عزیزان خبرنگار و سرباز معلم قربانی در این دوسانحه اگرچه دیگر به میان ما بازنمی گردند اما توجه مسئولان به حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت اعضای شورای شهر تهران درپی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

تسلیت اعضای شورای شهر تهران درپی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا