مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:352021-06-24اقتصادي

اختصاص 260 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 260 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند متقاضی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،، قباد مبشری،با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین برنامه های این نهاد کمک به توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال و اجرای طرح های اشتغال زایی برای آنان است، گفت: در همین خصوص کمیته امداد تمام تلاش خود را جهت ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان خواهد کرد.

 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه معرفی مددجویان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال یکی از برنامه های این نهاد در زمینه خودکفایی و توانمندی آن ها است، افزود: در این خصوص در سال جاری260 میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند متقاضی اختصاص یافته است.

مبشری با اشاره به اینکه قرار است از محل تسهیلات پرداختی به مددجویان در سال جاری 5439 طرح اشتغال اجرا شود، گفت: همچنین تعداد مشاغل پیش بینی شده از طریق مراکز کاریابی در سال جاری 860 مورد است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان مبتنی بر اشتغال پایدار رویکرد اساسی برای رفع فقر و محرومیت است، گفت: برگزاری دوره های آموزشی فنی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 260 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 260 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد