مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:352021-06-24سياسي

بازشماری تعدادی از صندوق های رأی شورای شهر ورامین


بازشماری تعدادی از صندوق های اخذ رأی شورای شهر ورامین و جوادآباد با تأییدیه هیأت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات ورامین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس قانون، و پس از اعلام نتیجه شمارش صندوق های اخذ رأی، در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شورارهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از تاریخ انتشار نتیجه، مورخ 29 خرداد ماه سال 1400، به مدت دو روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی بود.

وی گفت: بر این اساس، حدود 10 اعتراض در خصوص شمارش آراء از سوی برخی از نامزدها ارائه شد که با تشکیل جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت، به تک تک این اعتراضات رسیدگی و مقرر شد تا بر اساس قانون، 10 درصد از صندوق های رأی که مورد نظر نامزدهای معترض نیز است، به صورت تصادفی انتخاب و بازشماری آن انجام شود.

فرماندار ورامین ادامه داد: 131 شعبه اخذ رأی در شهر ورامین آراء مردم به نامزدهای شورای شهر را جمع آوری کرد که ستاد انتخابات ، 15 صندوق یعنی بیش از 10 درصد را مورد بازشماری قرار داده است.

کاغذلو تأکید کرد: این بازشماری با حضور اعضای هیأت اجرایی، هیأت نظارت، هیأت بازرسی و نمایندگانی از نامزدهای معترض در محل فرمانداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشماری تعدادی از صندوق های رأی شورای شهر ورامین

بازشماری تعدادی از صندوق های رأی شورای شهر ورامین