مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:252021-06-24ورزشي

لیگ های اسکواش کشور در یزد به کار خود پایان داد


رییس فدراسیون اسکواش کشور با اشاره به زیرساختها و پتاسیل های فراوان کشورمان در این رشته ورزشی، استعدادهای شناسایی شده در لیگ های اسکواش کشور را نیازمند حمایت و همراهی در مسیر قهرمانی دانست.

- ایسنا/یزد رییس فدراسیون اسکواش کشور با اشاره به زیرساختها و پتاسیل های فراوان کشورمان در این رشته ورزشی، استعدادهای شناسایی شده در لیگ های اسکواش کشور را نیازمند حمایت و همراهی در مسیر قهرمانی دانست.

مسعود سلیمانی در مراسم اختتامیه لیگ های اسکواش کشور که در یزد برگزار شد، با بیان اینکه ایران در زمینه اسکواش از زیرساخت های خوبی برخوردار است، گفت: خوشبختانه کشورمان داری پتانسیل های زیادی برای مطرح شدن در جهان است.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان این که یزد آینده روشنی در رشته اسکواش به همراه خواهد داشت، گفت: میزبانی و توجه چند ساله استان یزد به رشته اسکواش باعث می شود تا جایگاه ویژه ای را در آینده نصیب خود کند.

سلیمانی از تلاش های بازیکنان این رشته ورزشی اظهار خرسندی کرد و گفت: طی این دوره از مسابقات شاهد استعدادهای نو و جوانتری نسبت به گذشته بودیم که مستلزم حمایت و همراهی در مسیر قهرمانی هستند.

هفته پایانی رقابتهای لیگ های اسکواش کشور با حضور 16 تیم از سراسر کشور از 30 خرداد به میزبانی یزد و باشگاه فولاد آلیاژی ایران در سالن بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ های اسکواش کشور در یزد به کار خود پایان داد

لیگ های اسکواش کشور در یزد به کار خود پایان داد