مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:102021-06-24اقتصادي

سبک جدید زندگی سالمندان در خانه های کوچک


مهم ترین راه کاهش آسیب های جسمانی و روانی ناشی از انواع معلولیت ها، توانمندسازی این افراد در زمینه های فردی و اجتماعی و کمک به آنها برای استفاده مطلوب و مناسب از قابلیت ها و توانایی های خویش است.

- راه اندازی مراکز آموزش روزانه و همچنین مراکز شبه خانواده یکی از راهکارهای اساسی در این زمینه است که سال هاست در کشورهای توسعه یافته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: حمایت و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در هر جامعه ای به برقراری عدالت اجتماعی و توسعه در آن جامعه منجر می شود.

از این رو حمایت از افراد دارای معلولیت به عنوان یکی از گروه های آسیب پذیر جامعه همواره مورد توجه مسئولان اداره کشور قرار داشته است.

به اعتقاد کارشناسان و متخصصان این حوزه مهم ترین راه کاهش آسیب های جسمانی و روانی ناشی از انواع معلولیت ها، توانمندسازی این افراد در زمینه های فردی و اجتماعی و کمک به آنها برای استفاده مطلوب و مناسب از قابلیت ها و توانایی های خویش است.

راه اندازی مراکز آموزش روزانه و همچنین مراکز شبه خانواده یکی از راهکارهای اساسی در این زمینه است که سال هاست در کشورهای توسعه یافته مورد بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک جدید زندگی سالمندان در خانه های کوچک

سبک جدید زندگی سالمندان در خانه های کوچک