مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:052021-06-24سياسي

احیای دو هزار واحد تولیدی در کشور/ کاهش درخواست ورشکستگی از سوی تولیدکنندگان


دستگاه قضایی در دوران ریاست آیت الله رییسی در قوه قضاییه با احیای حدود دو هزار واحد تولیدی فضای امید آفرینی برای تولیدکنندگان و صنعتگران را تقویت کرده است.

- ایسنا/مرکزی معاون قضایی قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی در دوران ریاست آیت الله رییسی در قوه قضاییه با احیای حدود دو هزار واحد تولیدی فضای امید آفرینی برای تولیدکنندگان و صنعتگران را تقویت کرده است.

حجت الاسلام حکمت علی مظفری پنج شنبه سوم تیرماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از تولید که در دفتر اتاق صنعت و معدن و انجمن مدیران صنایع ساوه واقع در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، اظهار کرد: تحریم مشکلات جدی را بر کشور تحمیل کرده و کرونا نیز مشکلات تولید و صنعت را تشدید کرده است که لازم است مسئولان ذیربط برای برون رفت از این مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با وجود مشکلات متعددی که پیش روی صنایع وجود دارد، صنعت کشور با تلاش کارفرمایان و کارگران تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده اند و رونق در تولید کشور حاکم است و در شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور نیز شرایط تولید مطلوب است و به دلیل افزایش تولید با کمبود نیروی کار مواجه است.

برای اولین بار است که در کشور می شنوم یک شهر صنعتی با کمبود نیروی کار مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دو هزار واحد تولیدی در کشور/ کاهش درخواست ورشکستگی از سوی تولیدکنندگان

احیای دو هزار واحد تولیدی در کشور/ کاهش درخواست ورشکستگی از سوی تولیدکنندگان