مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-24سياسي

بازشماری تعدادی از صندوق های رأی شورای شهر ورامین آغاز شد


بازشماری تعدادی از صندوق های اخذ رأی شورای شهر ورامین و جوادآباد با تأیید هیأت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات این شهرستان آغاز شد.

- ، حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون، و پس از اعلام آگهی نتیجه شمارش صندوق های اخذ رأی، در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شورارهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از تاریخ انتشار آگهی مورخ 29 خرداد ماه سال 1400، به مدت دو روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی بود.

فرماندار ورامین اظهار داشت: بر این اساس، حدود 10 اعتراض در خصوص شمارش آرا از سوی برخی از نامزدها ارائه شد که با تشکیل جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت، به تک تک این اعتراضات رسیدگی و مقرر شد تا بر اساس قانون، 10 درصد از صندوق های رأی که مورد نظر نامزدهای معترض نیز است، به صورت تصادفی انتخاب و بازشماری آن انجام شود.

وی افزود: 131 شعبه اخذ رأی در شهر ورامین آرا مردم به نامزدهای شورای شهر را جمع آوری کرد که ستاد انتخابات، 15 صندوق یعنی بیش از 10 درصد را مورد بازشماری قرار داده است.

وی تأکید کرد: این بازشماری با حضور اعضای هیأت اجرایی، هیأت نظارت، هیأت بازرسی و نمایندگانی از نامزدهای معترض در محل فرمانداری انجام شد و تک تک آرا 74 نامزدی که در این صندوق ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشماری تعدادی از صندوق های رأی شورای شهر ورامین آغاز شد

بازشماری تعدادی از صندوق های رأی شورای شهر ورامین آغاز شد