مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 13:052021-06-24حوادث

محرومیت راننده اتوبوس خبرنگاران از فعالیت برای همیشه


مقرر نمودند کارت هوشمند راننده مقصر حادثه واژگونی وسیله نقلیه به طور دائم لغو شده و راننده مذکور دیگر مجاز به رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای نخواهد بود.

- مدیرکل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: کارت هوشمند راننده اتوبوس حامل خبرنگاران به طور دائم لغو شد و راننده مجاز به رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرهاد صالحیان گفت: در پی وقوع سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی که منجر به درگذشت دو تن از فعالان شریف رسانه در حوزه محیط زیست شد، صبح امروز پنجشنبه 3 تیر 1400 کمیسیون ماده 11 رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای به صورت فوق العاده در این سازمان برگزار شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون مذکور با ملاحظه مفاد گزارش که متضمن تخلف فاحش و غیرقابل اغماض راننده اتوبوس مبنی بر عدم رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای نظیر دریافت سند حمل و کنترل های قبل از سفر، منتهی به فوت و جرح خبرنگاران میهن عزیزمان شده است؛ مقرر نمودند کارت هوشمند راننده مقصر حادثه واژگونی وسیله نقلیه به طور دائم لغو شده و راننده مذکور دیگر مجاز به رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت راننده اتوبوس خبرنگاران از فعالیت برای همیشه

محرومیت راننده اتوبوس خبرنگاران از فعالیت برای همیشه