مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:502021-06-24سياسي

برجِ فناوری کرمانشاه بزرگترین برج فناوری کشور است


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از برج فناوری کرمانشاه به عنوان بزرگترین برج فناوری کرمانشاه یاد کرد وافزود: عملکرد پارک علم و فناوری کرمانشاه و سازمان جهاد دانشگاهی استان در ساخت این مجموعه و حمایت از شرکت های فناور استان جای تقدیر دارد.

- "برجِ فناوری" کرمانشاه بزرگترین برج فناوری کشور است ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از برج فناوری کرمانشاه به عنوان بزرگترین برج فناوری کرمانشاه یاد کرد وافزود: عملکرد پارک علم و فناوری کرمانشاه و سازمان جهاد دانشگاهی استان در ساخت این مجموعه و حمایت از شرکت های فناور استان جای تقدیر دارد.

غلامحسین رحیمی شعرباف امروز (3 تیر) در حاشیه بازدید از شرکت ها و ساختارهای فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد مطلوب پارک علم و فناوری کرمانشاه، گفت: این مجموعه در استان فعالیت های خوبی داشته و دلسوزانه برای توسعه فناوری استان گام برداشته است.

وی افزود: اصولا جهاد دانشگاهی ماموریت ذاتی برای توسعه فناوری دارد و حقیقتا در این زمینه گام های بزرگی برداشته و فعالیت های خوبی داشته و ورود جهاددانشگاهی برای توسعه پارک علم و فناوری کرمانشاه و جذب سرمایه برای ساخت برج فناوری آن حقیقتا ارزشمند است و جای قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجِ فناوری کرمانشاه بزرگترین برج فناوری کشور است

برجِ فناوری کرمانشاه بزرگترین برج فناوری کشور است