مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:452021-06-24سياسي

فارس با 74 منتخب در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت می کند


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: 74 دانش آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز استان در سی ونهمین دوره مسابقات کشوری شرکت می کنند.

- ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: 74 دانش آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز استان در سی ونهمین دوره مسابقات کشوری شرکت می کنند.

جهانبخش بانشی پنجشنبه سوم تیر به خبرنگاران گفت: از اول تیرماه مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار دانش اموزان منتخب به دبیرخانه مسابقات شروع شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس افزود: پس از داوری مقدماتی از اواسط تیرماه تا اوایل مردادماه مرحله نهایی کشوری بصورت برخط و آنلاین و ارتباط تصویری زنده بین دانش اموزان راه یافته برگزار خواهد شد.

بانشی همچنین اضافه کرد: تعداد 10 نفر از همکاران فرهنگی خواهر و برادر منتخب فارس نیز در ششمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز فرهنگیان کشور (در رشته های قرائت تحقیق، نهج البلاغه، روش تدریس احکام وحفظ ده جزء و کل) به میزبانی خراسان رضوی شرکت می کنند.

او بیان کرد: این مسابقات نیز در مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار همکاران برادر و خواهر فرهنگی منتخب درحال داوری است و 14 تا 16 تیرماه مسابقات مرحله نهایی فرهنگیان نیز به صورت انلاین و ارتباط زنده تصویری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس با 74 منتخب در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت می کند

فارس با 74 منتخب در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت می کند