مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-24بين الملل

موافقت کابینه جدید اسراییل با ادامه شهرک سازی در کرانه باختری


13 ژوئن (23 خرداد) «نفتالی بنت»، به عنوان سیزدهمین نخست وزیر اسراییل انتخاب شد و به دوره نخست وزیری بنیامین نتانیاهو پس از 12 سال خاتمه داد.

- 13 ژوئن (23 خرداد) نفتالی بنت ، به عنوان سیزدهمین نخست وزیر اسراییل انتخاب شد و به دوره نخست وزیری بنیامین نتانیاهو پس از 12 سال خاتمه داد.

کابینه جدید اسراییل به نخست وزیری نفتالی بنت با پیشنهاد اجرای 31 پروژه شهرک سازی در کرانه باختری موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ برنامه های تصویب شده توسط اداره عمران اسراییل شامل یک مرکز خرید، مدرسه ویژه افراد ناتوان، تعدادی از پروژه های زیربنایی و تغییر در مناطق شهرک های موجود در کرانه باختری است.

ایمن عوده رییس فهرست مشترک احزاب عربی در کنست اسراییل گفت که حزب چپ گرا برای کنار گذاشتن اختلافات با حزب راست گرا با شهرک سازی موافقت کرده است اما حزب راست گرا همچنان به فرصت های صلح آسیب می رساند و اشغالگری، ظلم و ستم و آوارگی میلیونها فلسطینی را عمیق تر می کند.

13 ژوئن (23 خرداد) نفتالی بنت ، به عنوان سیزدهمین نخست وزیر اسراییل انتخاب شد و به دوره نخست وزیری بنیامین نتانیاهو پس از 12 سال خاتمه داد.

نقتالی بنت پس از این رای گیری سوگند یاد کرد که طبق توافق احزاب ائتلاف، بنت تا ماه اوت 2023 در سمت خود به عنوان نخست وزیر اسرییل باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کابینه جدید اسراییل با ادامه شهرک سازی در کرانه باختری

موافقت کابینه جدید اسراییل با ادامه شهرک سازی در کرانه باختری