مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:152021-06-24ورزشي

گیلان میزبان مسابقات بیسبال قهرمانی کشور شد


رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان از میزبانی گیلان در رقابت های قهرمانی بیسبال خبر داد و گفت: رقابت های بیسبال قهرمانی کشور پس از دو سال وقفه و در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد عباسپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان میزبان مسابقات بیسبال قهرمانی کشور شد، اظهار کرد: این مسابقات در قالب انتخابی تیم ملی، از روز دهم تیرماه جاری با حضور پنج تیم در زمین ورزشی گلشن منطقه آزاد فنی تیم ملی به اردوی آمادگی تیم ملی بیسبال کشور دعوت خواهند شد.

عباسپور با اشاره به انتخابی تیم ملی بودن رقابت ها بیان کرد :امیدواریم شاهد بازی های زیبایی از سوی تیم های شرکت کننده در این مسابقات باشیم تا در نهایت نیز، تیم ملی قدرتمندی در رشته بیسبال تشکیل شود تا در رقابت های غرب آسیا مقام قهرمانی را کسب کند.

وی با اشاره به حضور مستقیم آندره آ دی اوریا سرمربی ایتالیایی تیم ملی بیسبال و دستیارش در این مسابقات گفت: قرار است رقابت های بیسبال جام کاسپین زیر نظر مستقیم مربی ایتالیایی برگزار شود و در نهایت 32 بازیکن برتر و آماده این مسابقات جواز حضور در اردوی تیم ملی (از روز 25 تیر ماه در کرج ) را بدست می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان میزبان مسابقات بیسبال قهرمانی کشور شد

گیلان میزبان مسابقات بیسبال قهرمانی کشور شد